پشتیبانی فنی اَپنا

 شرکت ابزار پیشرفته نیرو امتداد  به منظور عرضه بالاترین سطح تکنولوژی روز دنیا در کشور، اقدام به تامین، تجهیز و خدمات پس از فروش سیستم های تامین برق اضطراری ( UPS ) و باطری های صنعتی و نیروگاهی  و تجهیزات اندازه گیری  و ابزار دقیق از معتبرترین تولید کنندگان در جهان نموده است .در این راستا از تجربه 11 ساله خود بهره برده و با بکارگیری متخصصین کارآمد و مجرب و کارشناسان خبره در حساس ترین و کلیدی ترین پروژه های این مرز و بوم نقش آفرین بوده است .

 

خدمات پس از فروش از مهم‌ترین سرویس‌هایی است که پس از خرید هر محصول، توسط شرکت عرضه‌کننده ارائه می‌شود. مرکز خدمات پس از فروش شرکت مهندسی ابزار پیشرفته نیرو امتداد  با بکارگیری نیروهای متخصص و فنی، انجام خدمات در سریع‌ترین زمان ممکن و با کیفیت بالا را در دستور کار دارد. به دلیل اهمیت مسئله پشتیبانی و لزوم بروز کمترین وقفه در عملکرد تجهیزات مشتریان، مرکز خدمات، مشکلات اضطراری را ظرف کوتاه ترین زمان ممکن در تهران و شهرستان‌ها بررسی و رفع می‌نماید.

 

جهت ارایه خدمات بهتر در طول دوره گارانتی، به طور مرتب کارشناسان خدمات پس از فروش این شرکت جهت انجام سرویس دوره ای رایگان و ارایه مشاوره در راستای بهره برداری بهتر از تجهیزات در محل نصب دستگاه حاضر خواهند شد. همچنین پس از اتمام دوره گارانتی، خدمات پس از فروش و تامین قطعات یدکی تا 10 سال با اخذ هزینه های مربوطه در تعهد این شرکت می باشد. سرویس دوره‌ای امکان تشخیص خرابی جزئی پیش از آن که عملکرد کل سیستم مختل شود را داده و انجام اصلاحات موردنیاز سخت‌افزاری و نرم‌افزاری به منظور بهینه‌سازی عملکرد تجهیزات را ممکن می‌سازد. سرویس و نگهداری به موقع، باعث افزایش طول عمر مفید و عملکرد بهینه دستگاه، باتری و سایر تجهیزات می‌گردد.

 

وظایف مرکز خدمات پس از فروش :

راهنمایی مشتریان , ارائه نکات فنی و آموزش چگونگی کارکرد صحیح دستگاه‌ها

تأمین قطعات  تجهیرات

رفع مشکلات دستگاه های آسیب دیده در کوتاه‌ترین زمان ممکن و تحویل به مشتری

آموزش  مداوم پرسنل و تکنیسین‌های داخلی در جهت ارائه سرویس و خدمات مطلوب به مشتری

 برگزاری دوره‌های آموزشی در صورت درخواست مشتریان